Denik stavby robota pro zapas minisumo

sobota, května 20, 2006

Senzor okraje II

Hmm, takze uz to funguje. Problem je v necem, co jsem necekal. Na zkousku jsem si udelal prouzek tvrdeho papiru a cernym lihovym fixem jsem na nem udelal pruhy, aby se daly sledovat zmeny vystupniho napeti. Pri zakryti senzoru bilou casti papiru se senzor chova, jak ma, napeti se snizi na radove 0,2v. Kdyz dam nad senzor cerny prouzek, zustane napeti na 0,2V. Nezakryty senzor dava plne napeti 4,8V.
Po chvili zkouseni se ukazalo, ze neni cerna jako cerna. Identicky prouzek papiru potisteny cernymi pruhy na laserove tiskarne uz funguje naprosto korektne. Nektere cerne povrchy tedy nefunguji "spravne" :) Je to asi dane materialem, ze ktereho je podkladovy povrch, s tim fixem mi to ale uplne jasne neni. Kazdopadne senzor v prototypu funguje, takze ted mi zbyva vyresit jeho finalni konstrukcni podobu.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home